2023. január 2.

Az "Emily Párizsban"-nak köszönhetően sokan megőrülnek egy belga divatmárkáért

Az antwerpeni divatmárka eladásai az "Emily Párizsban"-nak köszönhetően az egekbe szöktek.


A harmadik évad trailerében és az első epizódban a Netflix "Emily Párizsban" című sorozatának főszereplője egy antwerpeni divatmárka, az Essentiel pulóverét viseli, ami azonnal ahhoz vezetett, hogy a darab elkelt a weboldalon.

"A többszínű, túlméretezett pulóver iránt a világ minden tájáról érkezett kereslet. A megrendelések elsősorban Ázsiából és Amerikából érkeztek. Először körülbelül 300 darabot rendeltünk belőle, de azonnal elfogyott. Tegnap újabb 250 darabot tettünk fel a netre, és egy óra alatt elfogyott" - mondta Inge Onsea, Essentiel Antwerp társalapító az ATV helyi hírcsatornának.

Nem ez az első alkalom, hogy a sorozat stylistjai a márka színes ruháit választották Emily öltöztetéséhez. Az első évadban a szereplőnek egy másik Essentiel-pulóver is van a szekrényében. "Az első évadban Emily is viselt egy pulóvert és egy felsőt, de megvásárolták a darabokat, mi pedig nem is tudtunk róla. Ez egy kellemes meglepetés volt. Valaki meglátta és mondta, hogy a mi pulóverünk is benne van a sorozatban" - magyarázta Inge Onsea

Miután tudomásukra jutott, hogy a ruháik szerepelnek a sorozatban, az üzlet marketingcsapata elküldött a sorozat stylistjának egy Essentiel lookbookot, amelyből 50 darabot választott ki, ebből 9-et használtak fel a harmadik évadban. "Szuper büszkék vagyunk" - mondta Onsea.

Már csak az a kérdés, hogy a már elkelt pulóvert visszahozzák-e a készletre vagy sem, hiszen Onsea fontolgatja, hogy a darabból limitált példányszámú gyűjtői darab lesz. "Most azon agyalunk, hogy fogunk-e további példányokat árulni. De nekem tetszik, hogy van egy kis exkluzivitása, és én inkább amellett vagyok, hogy leállítsuk a pulóver értékesítését. Egyfajta gyűjtői darab lett belőle. A múlt héten már kétszer is láttam, hogy az emberek az eredeti ár kétszereséért árulták a pulóvert" - árulta el.